جلد 1، شماره 76 و 77 - ( 2-1387 )                   شماره 76 و 77 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available226. J Except Educ 2008; 1 (76 and 77)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1713-fa.html
علی یار زنجانی منوچهر. کاربرد رایانه در آموزش و پرورش استثنایی (31تا 34-5-76 تا 77 - 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 1 (76 و 77)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1713-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3097 مشاهده)
ب- رایانه می تواند مطالب را از روی صفحه ی چاپ شده برای دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری بخواند، پیش نویس های متعددی از کار را از راه پردازش واژه ها فراهم کند و یا از راه ایجاد نمودار و مطالب چاپی بزرگ و برونده گفتاری به خواندن این دانش آموزان کمک نماید. 6. مشکلات بهداشتی و تندرستی الف- دانش آموزان بستری شده در بیمارستان به راحتی می توانند از راه اینترنت به آموزگاران خود دسترسی پیدا کنند و با استفاده از دوربین های ویدئویی و پیام نگار ارتباطات لازم را برقرار نمایند. 8. قوانین مؤثر بر آموزش و پرورش استثنایی الف- از سال 1949 میلادی برای آموزش و پرورش استثنایی در آمریکا قوانین خاصی وضع شد که مناطق آموزش و پرورش ملزم به آموزش دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری نبودند و می توانستند دانش آموزان کم توان ذهنی را که اغلب مورد تبعیض بودند، در مدارس جداگانه یا بنگاه های ویژه جای دهند. د- دانش آموزان دارای نیازهای ویژه صرفا با حضور در کلاس عادی مهارت های لازم و مورد نیاز برای کار کردن در جامعه را کسب نمی کنند.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: عمومي
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.