جلد 2، شماره 78 - ( 3-1387 )                   شماره 78 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available221. J Except Educ 2008; 2 (78)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1708-fa.html
امامی محمد. رفتار کودکتان را در محیط های عمومی بهبود بخشید (75تا 76-9-78- 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 2 (78)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1708-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2797 مشاهده)
نیازهای‌ ثانویه از جمله جمع‌گرایی،پرخاشگری،نیاز به تعلق و خود پیروی از دلایل دیگر رفتار این دانش‌آموز است. این‌ دانش‌آموز به تعلق در گروه نیاز دارد،اما رفتار بیرونی‌اش‌ این نیاز را انکار می‌کند و می‌خواهد با عرض اندام‌ بگوید که من به هیچ‌کس نیاز ندارم. همچنین فرد سرکش ممکن است قهرمان دانش‌آموز دیگر باشد. 1. آگاه باشید که فرد سرکش معمولا خودش را مانند دیگران درک نمی‌کند و تصویر نادرستی از خود دارد. 2. به خاطر داشته باشید علت این رفتار تلافی کردن‌ است،فرد سرکش سعی می‌کند به آنچه به او آسیب‌ می‌زند آسیب برساند. به خاطر داشته باشید،پذیرش شکست از سوی این‌ دانش‌آموز،ممکن است مشکلاتی برای کار او ایجاد کند،بنابراین باید تغییرات و اصلاحات کوچک را در رفتار او زیر نظر بگیرید. 3:اشتباه‌های متداول در رویارویی با این‌ دانش‌آموز برخی داوری‌های نادرست و خطاهایی که معمولا رویارویی با این دانش‌آموزان اتفاق می‌افتد و می‌تواند منجر به تثبیت رفتار یا تشدید آن شود.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: اختلالات رفتاري
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.