، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2846 مشاهده)
مقاله حاضر به تفصیل به بررسی اختلال وسواس فکری- عملی کودک پرداخته است. نویسنده به جنبه های مختلف از جمله فنون ارزیابی اختلال و استفاده از روش های مصاحبه و پرسشنامه و مشاهده و مقیاس های درجه بندی شده، بحث پیرامون فنون درمانی از جمله درمان رفتاری - شناختی و ارایه مورد های درمانی و سرانجام پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی پرداخته است.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
مشاوره و مددكاري دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29
ارسال پیام به نویسنده مسئول