، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3290 مشاهده)
ناشنوایی به عنوان یک واقعیت موجود در دنیا، ریشهای طولانی در تاریخ دارد اما آموزش ناشنوایان بعنوان یک ضرورت طی چند قرن گذشته مورد توجه قرار گرفته و به آن پرداخته شده است.در این مطلب علل توجه به آموزش این گروه از همنوعان و افراد پیشگام در این زمینه و شیوههای آموزشی موجود مورد بحث و بررسی قرار میگیرد و روش شنیداری تک حسی،روش شفاهی،روش شفاهی همراه با مکملهای لبخوانی،روش شفاهی همراه با هجیکردن انگشتان، روش همزمانی با ارتباط دوحسی تکزبانی،روش ارتباط دوحسی دوزبانی و ارتباط دیداری تکحسی توضیح داده میشود.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
آسیب دیده شنوایی دریافت: 1398/10/28 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29
ارسال پیام به نویسنده مسئول