، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3105 مشاهده)
پروژه شناسایی،گسترش و اعتبار بخشی به راهبردهای آموزشی لمسی برای کودکان نابینا-ناشنوا دارای ناتوانایی شناختی و جسمانی است.متخصصانی که در این پروژه شرکت کردهاند با توجه به نتایج به دست آمده امیدوارند گردآوری و تدوین این روشها به شکل منسجم جهت استفاده و آموزش آنها به سایرین، باعث شود سایر متخصصان و خانوادههای علاقمند تشویق شوند از راهکارها استفاده کنند. در این مقاله ابتدا بخشی از راهبردهای لمسی که توسط کودکان نابینا-ناشنوا به کارگرفته میشود و سپس نکاتی که در رابطه با مشکلات و مزایای کاربرد این روشها ارائه میشود.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
چند معلوليتي دریافت: 1398/10/23 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29
ارسال پیام به نویسنده مسئول