جلد 5، شماره 93 و 94 - ( 7-1388 )                   شماره 93 و 94 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available115. J Except Educ 2009; 5 (93 and 94)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1599-fa.html
قلی پور امیر. پروژه سالوت SALUTE (74تا79-9- 93 تا 94 -1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 5 (93 و 94)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1599-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2825 مشاهده)
پروژه شناسایی،گسترش و اعتبار بخشی به‌ راهبردهای آموزشی لمسی برای کودکان نابینا-ناشنوا دارای ناتوانایی شناختی و جسمانی است.متخصصانی‌ که در این پروژه شرکت کرده‌اند با توجه به نتایج به‌ دست آمده امیدوارند گردآوری و تدوین این روش‌ها به شکل منسجم جهت استفاده و آموزش آنها به سایرین، باعث شود سایر متخصصان و خانواده‌های علاقمند تشویق شوند از راهکارها استفاده کنند. در این مقاله ابتدا بخشی از راهبردهای لمسی که‌ توسط کودکان نابینا-ناشنوا به کارگرفته می‌شود و سپس نکاتی که در رابطه با مشکلات و مزایای کاربرد این روش‌ها ارائه می‌شود.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: چند معلوليتي
دریافت: 1398/10/23 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.