1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3078 مشاهده)
جهت نیل به اصل توانبخشی مبتنی بر جامعه روشهای آموزش فراگیر(وارد کردن دانشآموزان دارای معلولیت در کلاسهای عادی)در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است.معلمان این دانشآموزان ممکن است در کار با آنها مشکلاتی را احساس نمایند،این کودکان ممکن است از لحاظ ذهنی،هیجانی و یادگیری با سایر دانشآموزان متفاوت باشند.در این مقاله سعی شده توصیههایی جهت بهبود وضعیت گفتاری،آموزشی و رفتاری دانشآموز در کلاس و محیط آموزشگاه ارائه شود تا توسط مربیان و کارکنان محترم مدارس مورد استفاده قرار گیرد.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
آسیب دیده شنوایی دریافت: 1398/10/23 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29
ارسال پیام به نویسنده مسئول