جلد 2، شماره 102 - ( 4-1389 )                   شماره 102 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available59. J Except Educ 2010; 2 (102)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1542-fa.html
زرافشان هادی، ارسلانی اکرم. تدریس ساخت دار راهبردهایی برای حمایت از دانش آموزان درخودمانده (25تا 32-3-102-1389). تعلیم و تربیت استثنایی. 1389; 2 (102)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1542-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3087 مشاهده)
تدریس ساخت دار شیوه ای برای سازماندهی کلاس درس و مناسب ساختن فرایند و شیوه تدریس با ویژگی های درخودماندگی است. این روش شیوه ای برای ساخت دادن به برنامه های آموزشی با توجه به مشکلات، مهارت ها و علائق افراد درخودمانده است. تدریس ساخت دار چهار مولفه دارد که در هر برنامه آموزشی به هم می پیوندند: ساختار فیزیکی، برنامه های روزانه، روش های کار و ساختار و اطلاعات دیداری. در مقاله حاضر به طور اجمالی به معرفی این روش پرداخته می شود.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: اتيسم
دریافت: 1398/10/22 | پذیرش: 1398/10/28 | انتشار: 1398/10/28 | انتشار الکترونیک: 1398/10/28

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.