جلد 3، شماره 103 - ( 6-1389 )                   شماره 103 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available54. J Except Educ 2010; 3 (103)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1537-fa.html
خضری آناهیتا. تدریس مشارکتی: راهبرد آموزش به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه (64تا 67-9-103-1389). تعلیم و تربیت استثنایی. 1389; 3 (103)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1537-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2934 مشاهده)
تدریس مشارکتی یکی از راهبردهای آموزشی موثر به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه است. در این راهبرد از یادگیرندگان خواسته می شود به صورت گروهی کار کنند و معلم آنها را به شیوه های کار با هم هدایت، مشاهده و کنترل می کند. در مقاله حاضر ضمن توصیف این راهبرد آموزشی و نقش معلم در اجرای موفقیت آمیز آن در کلاس، به مخاطرات استفاده از تدریس مشارکتی در رابطه با دانش آموزان دارای نیازهای ویژه پرداخته می شود.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: روش تدريس
دریافت: 1398/10/22 | پذیرش: 1398/10/28 | انتشار: 1398/10/28 | انتشار الکترونیک: 1398/10/28

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.