پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 104 - ( 10-1389 )
روش های ارتباطی ناشنوایان (47تا 51-5-104-1389)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(3083 مشاهده)
Abstract |
بررسی تحلیلی بدرفتاری ها و سوء استفاده های مختلف از کودکان و نوجوانان با آسیب شنوایی (38تا 46-4-104-1389)
عباس علی حسین خانزاده
*
چکیده
(3052 مشاهده)
Abstract |
نقش هوش های چندگانه در مشاوره شغلی دانش آموزان متوسطه ناشنوا (26تا 37-3-104-1389)
سعید رحیمی
*
چکیده
(2962 مشاهده)
Abstract |
مقایسه نگرش دانش آموزان مقطع راهنمایی شبانه روزی تلفیقی و عادی نسبت به دانش آموزان ناشنوا و یکپارچه سازی آموزشی آنان (16تا 25-2-104-1389)
احمد قره خانی
*
،
احمد به پژوه
،
معصومه معصومیان
،
مسعود خالدیان
چکیده
(2934 مشاهده)
Abstract |
مقایسه مهارت های اجتماعی، خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر کم شنوای مدارس راهنمایی عادی و استثنایی شهر اهواز (4تا 15-1-104-1389)
احسان کردی
*
،
فاطمه کیان پور قهفرخی
،
منیجه شهنی ییلاق
چکیده
(2978 مشاهده)
Abstract |
گفتار نشانه ای (راهنمای کارشناسان) (73تا 77-10-104-1389)
گیتا موللی
*
چکیده
(2801 مشاهده)
Abstract |
آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان آسیب دیده شنوایی (66تا 72-9-104-1389)
سیده سمیه جلیلی آبکنار
*
چکیده
(2893 مشاهده)
Abstract |
زمان بازی و کودک کم شنوا (راهنمای مادران و مربیان) (62تا 65-8-104-1389)
مریم مللی
*
چکیده
(2916 مشاهده)
Abstract |
ویژگی های زبانی کودکان آسیب دیده شنوایی (59تا 61-7-104-1389)
مامک جولایی
*
چکیده
(3182 مشاهده)
Abstract |
بررسی الگوهای خواندن و علل مرتبط با مشکلات درک خواندن دانش آموزان ناشنوا (52تا 58-6-104-1389)
فاطمه نیک خو
*
چکیده
(3013 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS