پیام خود را بنویسید


جلد 1، شماره 88 و 89 - ( 2-1388 )                   شماره 88 و 89 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., ., ., .. Not Available146. Exceptional Education. 2009; 1 (88 and 89)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1631-fa.html
سالی جی روجرز، داین اوساکی، تری هال، جودی ریوان. الگوی دنور: رویکردی یکپارچه برای مداخله در خردسالان دارای اختلال در خود ماندگی (38تا 46-5- 88 تا 89-1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 1 (88 و 89)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1631-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (100 مشاهده)
مقاله‌ی حاضر،دانش موجود درباره‌ی الگوی دنور ، رویکردی یکپارچه برای مداخله در خردسالای دارای‌ اختلال درخودماندگی‌ را ارائه می‌کند.این الگو در مرکز ناتوانی‌های رشدی جی.اف.کی‌ دانشگاه علوم‌ بهداشتی کولورادو تهیه و تدوین شده است.این مرکز برای پیشبرد رشد خانوادگی و بهداشتی،راهبردهایی را به والدین و آموزگاران ارائه می‌کند.این مقاله به معرفی‌ برنامه‌ی مداخله‌ای این مرکز برای خردسالان دارای‌ اختلال درخودماندگی می‌پردازد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: اتيسم
دریافت: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

ارسال پیام به نویسنده مسئول