پیام خود را بنویسید


جلد 5، شماره 105 - ( 11-1389 )                   شماره 105 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available27. Exceptional Education. 2011; 5 (105)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1510-fa.html
نیک خو فاطمه. بررسی وضعیت درک خواندن در دانش آموزان ناشنوا (54تا 59-7-105-1389). تعلیم و تربیت استثنایی. 1389; 5 (105)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1510-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (80 مشاهده)
در رویکردهای مختلف زبانی، خواندن یک مهارت محسوب می شود. مهارت های زبانی (گوش کردن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن) با هم ارتباط کامل دارند. بنابراین، چنانچه کودکان مهارتهای گوش دادن و سخن گفتن را فعالانه انجام دهند، مهارتهای خواندن و نوشتن را به آسانی خواهند آموخت. یکی از حیطه‌هایی که در کودکان ناشنوا به طور قابل ملاحظه‌ای دچار مشکل می‌شود، خواندن و نوشتن است.از این رو، مطالعه خواندن در کودکان دارای آسیب شنوایی معمولا مورد توجه متخصصان مربوط به این حیطه است. در این مقاله مطالعات انجام شده در زمینه درک خواندن ناشنوایان مورد بررسی قرار گرفته است.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۰/۱۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول