جلد 2، شماره 157 - ( 4-1398 )                   شماره 157 صفحات 81-75 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهید رجایی- کرمانشاه
2- دانشگاه پیام نور
3- دانشگاه تهران ، mahakif@yahoo.com
چکیده:   (3012 مشاهده)

همبودی آسیب های بینایی و  ناتوانی های یادگیری چالش های منحصر به فردی را ارائه می کند. معلمان باید در مورد ویژگی های این جمعیت خاص آگاهی داشته باشند و همچنین روش های آموزشی برای برآورده سازی نیازهای منحصر به فرد آنها را بشناسند. مولفان در این مقاله الگوهای عملکرد نوعی را ارائه می کنند و پیشنهادهایی برای اقدام موثر عرضه می کنند.
 
متن کامل [PDF 5327 kb]   (98 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1397/9/9 | ویرایش نهایی: 1398/10/3 | پذیرش: 1398/6/2 | انتشار: 1398/10/3 | انتشار الکترونیک: 1398/10/3

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.