Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1383
2
1
gregorian
2004
5
1
3
30
online
1
fulltext
fa
بررسی و مقایسه عملکرد حافظه دیداری (فوری و بلندمدت) پسران 6 تا 12 سال دارای نارسایی توجه / بیش فعالی با همتایان عادی (12تا 15-2-30- 1383)
Not Available519
اختلالات رفتاري
Behavior Disorder
اصیل پژوهشی
Original Article
اختلال نارسایی توجه / پیش فعالی (ADHD) یکی از اختلال های رایج روان شناسی در کودکان است . علائم تشخیصی این اختلال شامل بیش فعالی ، بی دقتی و رفتار تکانشگری ست ، کودکان دارای نارسایی توجه همره با بیش فعالی بر اثر نقص در توجه ، مشکلات زیادی در حافظه ، به ویژه حافظه فعال دارند (تانوک و دیگران 1995) . به منظور بررسی و مقایسه عملکرد حافظه ی فوری دیداری و حافظه بلند مدت دیداری پسران دارای نارسایی توجه همراه با بیش فعالی و پسران عادی ، یازده پسر 6 تا 12 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه همراه با بیش فعالی و دوازه پس 6 تا 12 ساله عادی (بدون اختلال نارسایی توجه همراه با بیش فعالی) انتخاب شد .
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
نارسایی توجه همراه با بیشفعالی , مقایسه عملکرد حافظه دیداری , حافظه , اختلال نارسایی توجه همراه , بررسی و مقایسه عملکرد حافظه , نمرههای حافظه فوری دیداری کودکان , کودکان , میانگین نمرههای حافظه فوری دیداری , اطلاعات , میانگینهای نمرههای حافظه بلندمدت کودکان
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-553&slc_lang=fa&sid=1
.
.
مرجان
علی رضایی مطلق
Nashriyeh2005@gmail.com
100319475328460010001
100319475328460010001
Yes