Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1386
4
1
gregorian
2007
7
1
3
67
online
1
fulltext
fa
استراتژی های تکلیف منزل برای آموزگاران استثنایی (69تا 71-7-67- 1386)
Not Available309
عمومي
General
ترجمه (پایان پذیرفته است)
translate
از برنامه ریز ، می توان برای برقراری ارتباط با والدین نیز استفاده کرد، بدین ترتیب که از والدین دانش آموز بخواهیم که در زمان اتمام انجام تکلیف ها آن را امضا نموده و این یادداشت ها بین خانه و مدرسه رد و بدل گردد (و بالعکس). - با خانواده دانشآموزان در خصوص مقدار تکلیفهای طراحی شده و زمان تقریبی مورد نیاز برای انجام تکلیف ها ، مشورت نمایید. تکلیف های منزل و دانش آموزان دارای ناتوانیهای یادگیری - تحقیقات نشان می دهد که تکلیف منزل، در حدود یک پنجم (20درصد) از کل زمانی که دانش آموزان برای انجام وظایف تحصیلی صرف می کنند، را به خود اختصاص می دهد. طبق گزارشهای ارایه شده دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری ، از انجام تکلیف خسته شده و نسبت به آن سرباز می زنند و همین طور آنها کمک کمتری از والدین دریافت کرده و بیشتر مورد نکوهش قرار می گیرند.
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
تکلیف , تکالیف منزل , دانشآموزان , کودک , آموزگاران استثنایی , والدین , معلمان , برنامهریز تکالیف منزل استفاده , تکالیف منزل به فرزندانشان کمک , آموزش
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-343&slc_lang=fa&sid=1
.
.
لیلا
ستارپور
Nashriyeh2005@gmail.com
10031947532846009739
10031947532846009739
Yes