Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1388
5
1
gregorian
2009
8
1
4
92
online
1
fulltext
fa
نکاتی پیرامون تربیت شنوایی کودکان (35تا43-5- 92-1388)
Not Available120
آسیب دیده شنوایی
Hearing Impaired
مروری
Review Article
شکلدهی گروههای ویژهی تربیتشنوایی با جلسههای منظم روزانه مطلوب است،هرچند تمرین گوش دادن کودک به این جلسهها محدود نمیشود.به جای آن،تجربهی شنوایی باید در سراسر روز به عنوان، بخشی از آموزش کلاسی و ارتباط کلامی تدارک دیده شود.به علاوه درمانگر باید توازن مناسبی بین آموزش دیداری/شنیداری(برای ارائهی مفاهیم تازه و گنجینهی واژگان)و تمرین شنیداری(برای رشد تواناییهای گوشدادن کودک)فراهم کند.سرانجام،کارآمدی تربیتشنوایی میتواند با حفظ محیطی انعطافپذیر،خلاق و همکارانه افزایش یابد.برای رسیدن به بیشترین موفقیت و بنابراین به دستآوردن بیشترین دلخوشی از رشد شنیداری(برای درمانگر و کودک)مهم است نیازها،علائق،تواناییها و محدودیتهای کودک را هنگام برقراری ارتباط به یاد داشته باشید .
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
کودک , شنوایی , تمرین , تربیتشنوایی , رشد تواناییهای گوشدادن کودک , شنیداری , آموزش , شنوایی کودک , گوشدادن , کلاس
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-153&slc_lang=fa&sid=1
.
.
امیرعباس
ابراهیمی
Nashriyeh2005@gmail.com
10031947532846009470
10031947532846009470
Yes