Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1388
7
1
gregorian
2009
10
1
5
93
online
1
fulltext
fa
مدیریت زمان: یادگیری استفاده از برنامه ریزی روزانه در افراد دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (62تا68-7- 93 تا 94 -1388)
Not Available113
اختلالات رفتاري
Behavior Disorder
ترجمه (پایان پذیرفته است)
translate
بسیاری از افراد دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی اغلب در برنامهریزیهای روزانه خود دارای مشکلات زیادی هستند.بدین منظور در این مبحث به انتخاب یک برنامه ریز روزانه مناسب و راهبردهایی که برای اثربخشی برنامههای روزانه نیاز دارند توجه شده تا آنان با استفاده از روش گامبهگام برای استفاده از برنامهریز روزانه بتوانند در انجام وظایف خود موفق شده و ناتوانی و ضعف عملکردهای اجرایی خود را جبران کنند.یک برنامهریز روزانه وسیلهای است همانند تقویم، در اندازه،شکل و رنگهای مختلف که باید تنها برای زمانبندی تمامی کارهایی که باید انجام دهند(برنامههای کاری،اطلاعات ضروری و...)باشد.در این مبحث به این افراد توصیه شده برای آنکه بتوانند در استفاده از برنامهریز روزانه موفق شوند باید مراحل مطرح شده را به مرحلههای کوچکتر تقسیم کرده و برای هر هفته تکالیفی را مشخص و اولویتبندی نمایند و به مدت یک هفته هرگام را دنبال نموده و به انجام برسانند.
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
برنامه , اطلاعات , اختلال نارسایی توجه , برنامهریز روزانه , تقویم , مدیریت زمان , بیشفعالی , زمان , هفته , برنامهریزی روزانه در افراد
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-146&slc_lang=fa&sid=1
.
.
هایده
بهبودی
Nashriyeh2005@gmail.com
10031947532846009461
10031947532846009461
Yes