Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1390
6
1
gregorian
2011
9
1
2
108
online
1
fulltext
fa
تدریس گروهی راهبرد آموزش به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر
Collaborative teaching is one of the most effective strategies for learners with special educational needs in Inclusive education
عمومي
General
ترجمه (پایان پذیرفته است)
translate
<p dir="RTL" style="text-align: justify;">تدریس گروهی یکی از راهبردهای آموزشی مؤثر به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر است. آموزش فراگیر رویکردی مبتنی بر عادی­سازی است و هدف آن آماده کردن فرد با نیازهای ویژه برای زندگی مناسب در جامعه می باشد.در آموزش فراگیر دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در کلاس های درس عادی در کنار سایر دانش آموزان با استفاده از خدمات معلم مرجع (رابط) به عنوان تسهیل گر مشغول به تحصیل می شوند. در راهبرد آموزشی تدریس گروهی، گروهی از افراد با تخصص های متفاوت از طریق همکاری و ترکیب تخصص، به پیشرفت آموزشی دانش آموزان متناسب با نیاز آنان کمک می کنند. در مقاله حاضر ضمن توصیف این راهبرد آموزشی، اشکال و مزایای آن، به مخاطرات استفاده از تدریس گروهی و نقش معلم در اجرای موفقیت آمیز آن پرداخته می شود.</p>
تدریس گروهی, دانش آموزان دارای نیازهای ویژه, عادی سازی, آموزش فراگیر
74
78
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-76-5&slc_lang=fa&sid=1
Anahita
Khezri
آناهیتا
خضری
10031947532846006186
10031947532846006186
Yes
سازمان آموزش و پرورش استثنایی