TY - JOUR T1 - Not Available416 TT - اختلال های یادگیری در ریاضیات (33تا 36-5-48تا 49- 1384) JF - SEO JO - SEO VL - 6 IS - 48 UR - http://exceptionaleducation.ir/article-1-1907-fa.html Y1 - 2005 SP - 0 EP - 0 KW - Not Available N2 - سرعت حرکت کودکان از آموزش غیر مستقیم ریاضی به آموزش مستقیم بسیار تدریجی تر از چیزی است که بیشتر مربیان و والدین تصور می‌کنند، حتی ما به عنوان یادگیرندگان بزرگتر برای یادگیری جنبه واقعی یک مطلب جدید ؛ قبل از رسیدن به نتایج کلی و سایر واقعیات به زمان زیادی نیاز داریم . با آگـــاهی از ایــن مســأله که فهم ریاضی به صـورت بالفعل توسط هــر یاد گیرنده ای ایجاد شده است ، باید در این فرایند به منظور حمایت از آن ؛ و یا میسر ساختن تجربه کارهای دستی، اختصاص دادن زمانی برای کنکاش ، بحث بیشتر درباره پاسخ صحیحی که نامربوط است ، گویش دقیق و صحیح ، استفاده از فن آوری های کمکی ، و با حمایت و درک بیشتر دانش آموز ؛ دخالت کنیم . M3 ER -