جمعه 31 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
نکتههای کاربردی برای آموزش دانشآموزان با اختلال یادگیری (اختلال در خواندن، نوشتن و دیکته)
(51839 دریافت)
آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان با نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر
(22018 دریافت)
املا و نظام نوشتاری زبان فارسی
(20467 دریافت)
ملاک های تشخیصی اختلالات یادگیری در مقیاس هوشی تجدید نظر شده وکسلر کودکان
(17082 دریافت)
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کودکان با اختلال کم توجهی- بیشفعالی
(14961 دریافت)
روش های شناسایی و درمان کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی
(14507 دریافت)
نگاهی به اختلال نافرمانی مقابلهای، اختلال سلوک و ویژگی های جامعه ستیزی
(12866 دریافت)
روشهای ارزیابی و درمان کودکان و نوجوانان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
(11988 دریافت)
دانشآموزان دیرآموز: ارزیابی پویا، ویژگیها، شناسایی، شیوههای تدریس و بهبود ظرفیت یادگیری
(11956 دریافت)
آموزش فراگیر : وضعیت موجود و مطلوب
(11481 دریافت)
رویکردهای نظری و کاربردی در اختلال های اضطرابی در کودکان
(11050 دریافت)
تاثیر روش یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی
(10667 دریافت)
بررسی تراتوژن های مهم اثرگذار بر رشد رویان
(10391 دریافت)
بررسی چگونگی تعامل اولیا، معلمان، دانش آموزان عادی و دیرآموز و رابطه آن با افت تحصیلی دیرآموزان در مدارس عادی
(10388 دریافت)
کودکان استثنایی و چالشهای مادران
(9780 دریافت)
ماهیت و طبقهبندی اختلالات خواندن (نقدی بر پیشنهادات (DSM- 5) برای این اختلال)
(9557 دریافت)
بررسی تحلیلی اختلال طیف اتیسم در نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
(9459 دریافت)
از عادی سازی تا آموزش فراگیر، تحولی در نظام آموزشی
(8872 دریافت)
اثربخشی بازی های ادراکی - حرکتی بر پردازش بینایی – فضایی کودکان با اختلال هماهنگی رشد
(8667 دریافت)
رابطه راهبردهای تنظیم هیجان و هوش هیجانی با هراس اجتماعی در دانش آموزان آسیبدیده بینایی و آسیبدیده شنوایی
(8014 دریافت)
مقدمه ای بر جایگاه بازی درمانی در مشکلات روان شناختی کودکان
(8004 دریافت)
بررسی میزان سلامت عمومی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند اتیسم
(7996 دریافت)
آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
(7947 دریافت)
نقش سبک فرزندپروری مادران در پیشبینی مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با کمتوانیذهنی
(7392 دریافت)
روانخوانی: تعریف، فرایند و روشهای بهبود
(7252 دریافت)
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی- رفتاری در اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی دانشآموزان دختر با کم توانی ذهنی
(6992 دریافت)
شناسایی و درمان اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در مدرسه
(6960 دریافت)
آشنایی با فنیل کتونوری
(6861 دریافت)
آموزش پاسخ محور (PRT) در کودکان با اختلال طیف اتیسم
(6847 دریافت)
روشهای انطباق و اصلاح اختلال پردازش حسهای نزدیک درکودکان
(6383 دریافت)
نقش هنر درمانی در سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری
(6352 دریافت)
نقش معلمان در شناسایی و کاهش مشکلات یادگیری دانش آموزان: راهبردهایی برای خانواده، پیشدبستان و مدرسه
(6269 دریافت)
نقش بازیهای حرکتی، نقاشی و موسیقی در کاهش مشکلات رفتاری ـ تحصیلی کودکان دارای مشکلات یادگیری
(6199 دریافت)
بررسی و شناسایی مهارتهای موردنیاز برای آمادگی شغلی دانشآموزان با کمتوانیذهنی در دوره پیشحرفهای
(6028 دریافت)
پیش بینی رضایت شغلی بر اساس باورهای خودکارآمدی، خودکارآمدی تدریس، استرس شغلی و سطح نیازهای معلمان استثنایی
(5968 دریافت)
بررسی کاربرد تصویر در آموزش ویژه
(5934 دریافت)
مشکلات حرکتی کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و راهبردهای درمانی
(5855 دریافت)
اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری کنترل خشم بر نوجوانان دارای اختلال سلوک
(5771 دریافت)
بررسی تحول تعریف نارسایی هوشی و تفاوت آن در نسخه چهارم و پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
(5720 دریافت)
رفتارهای انطباقی در افراد با ناتوانی ذهنی
(5602 دریافت)
نورون های آینه ای و نقش آن درتقلید و نظریه ی ذهن در کودکان طیف اتیسم
(5590 دریافت)
آموزش متمایز برای دانشآموزان با نیازهای ویژه
(5585 دریافت)
بررسی اثر آموزش از طریق محتوای الکترونیکی (چند رسانه های آموزشی) بر یادگیری درس علوم پایه ششم دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی
(5528 دریافت)
بررسی نقش پیش بینی کنندگی تاب آوری و حمایت اجتماعی در سلامت روانی والدین کودکان نابینا و ناشنوا
(5511 دریافت)
بررسی مولفه های روان نژندی در والدین کودکان اتیسم، کم توان ذهنی و عادی شهر تبریز
(5479 دریافت)
رویکردهای آموزشی و توانبخشی در کودکان کم شنوا
(5319 دریافت)
مقایسه میزان فشار روانی و رضایتمندی زناشویی و حمایت اجتماعی ادراک شده والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی در استان گلستان
(5217 دریافت)
مقایسه سلامت روان مادران دارای کودکان با و بدون اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
(5205 دریافت)
اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی و تیزهوشی
(5041 دریافت)
مقایسه عزت نفس و مهارت اجتماعی دانش آموزان ناشنوا و نابینا در مقطع راهنمایی تحصیلی شهرستان کرج
(4985 دریافت)
جمع کل آمار: 1028835