Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 5, Number 113 (2012-12)


Application of virtual environment for students : having learning disorders
کاربرد محیط‌های مجازی برای دانش‌آموزان با مشکلات یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Educational and Rehabilitional Approaches for Hard of Hearing children
رویکردهای آموزشی و توان‌بخشی در کودکان کم شنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Leisure Time for Mentally-Retarded children
اوقات فراغت کودکان با کم‌توانی ذهنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Enhancing Social Skills of Students with Nonverbal Learning Disabilities
بهبود بخشی مهارت های اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری غیرکلامی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Learning disorder An overview of the patterns of Learning Disability Diagnosis
مروری بر الگوهای تشخیصی ناتوانی‌های یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Comparison between Parenting Styles and General Health in Parent who had Deaf or Mentally-Retarded Children
مقایسه سبک فرزندپروری و سلامت عمومی در والدین دارای فرزند ناشنوا و کم‌توان ذهنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Correlation between Personality Dimensions (Five- Factor Model) and Job Burnout in Teachers of Exceptional Schools in North Khorasan
ارتباط بین ابعاد شخصیت (مدل 5 عاملی) و فرسودگی شغلی در معلمان مدارس استثنایی استان خراسان شمالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles