یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 3 - ( 7-1380 )
ساختار آموزش و پرورش کودکان و دانش آموزان آسیب دیده بینایی (4تا 6-1-3- 1380)
محمدرضا ظروفی
*
چکیده
(2218 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(22 دریافت)
آشنایی با روش هم آموزی مؤثر (7تا11-2-3- 1380)
حمیده طباطبایی
*
چکیده
(2088 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(3 دریافت)
ساختار آموزش و پرورش کودکان و دانش آموزان کم توان ذهنی (12تا14-3-3- 1380)
فریده دیبایی
*
چکیده
(2167 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(31 دریافت)
بهداشت در مراکز آموزش استثنایی (15تا19-4-3- 1380)
سید مصطفی نچواک
*
چکیده
(2180 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(6 دریافت)
بررسی و مقایسه کتب مطالعات اجتماعی جدیدالتألیف با کتب قبل ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی (23تا27-5-3- 1380)
زهرا حقیقت دوست
*
چکیده
(2052 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
حساب نارسایی (معمای کودکانی که در اکتساب ریاضیات مشکل دارند) (33تا43-6-3- 1380)
مژگان رمضانی
*
چکیده
(2057 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(3 دریافت)
ضرورت زبان آموزی به روش محاوره (ویژه کودکان دچار نقص شنوایی) (44تا49-7-3- 1380)
زهرا رضوانی دهاقانی
*
چکیده
(2071 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(3 دریافت)
پرورش مهارت های زبانی دانش آموزان کم توان ذهنی در کتاب های جدید التألیف (54تا63-8-3- 1380)
عفت قیومی
*
چکیده
(2026 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(2 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS