You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML توانایی قصه گویی کودکان با نشانگان آسپرگر یا در خودمانده دریچه ای به سوی تخیل (3تا 10-1-50تا 51- 1384)
محمدحسن حسین پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تشخیص افتراقی نشانگان آسپرگر و درخودماندگی با عملکرد بالا (11تا 19-2-50تا 51- 1384)
پرویز شریفی درآمدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML استفاده از فعالیت های بدنی برای بهبود رفتار کودکان درخودمانده (اوتیستیک) (20تا 25-3-50تا 51- 1384)
هنگامه آشورفیروزکوهی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML در خودماندگی و نشانگان آیرلن (26تا 30-4-50تا 51- 1384)
رکسانا ساسانفر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اختلال در ریاضیات و راهکارهایی برای درمان آن (31تا 38-5-50تا 51- 1384)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش به دانش آموزان درخودمانده (39تا 47-6-50تا 51- 1384)
آذر زمانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اختلال هماهنگی رشدی (48تا 56-7-50تا 51- 1384)
محمد جعفری جاهد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش پیشگیری از «ایدز» به دانش آموزان کم توان ذهنی (57تا 58-8-50تا 51- 1384)
زهرا رمضانی خانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML دانستنی هایی برای والدین (8): آنچه باید والدین درباره ی ناشنوایی و کم شنوایی کودکان بدانند (59تا 62-9-50تا 51- 1384)
ایوب همتی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آشنایی با «اختلال عضلانی دوشن» (63تا 64-10-50تا 51- 1384)
اعظم السادات حسینی پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (7): دانش آموزان کندآموز (65تا 69-11-50تا 51- 1384)
فخرالسادات یوسفی طبایی *، افسانه مومنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue