You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
توانایی قصه گویی کودکان با نشانگان آسپرگر یا در خودمانده دریچه ای به سوی تخیل (3تا 10-1-50تا 51- 1384) محمدحسن حسین پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
تشخیص افتراقی نشانگان آسپرگر و درخودماندگی با عملکرد بالا (11تا 19-2-50تا 51- 1384) پرویز شریفی درآمدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
استفاده از فعالیت های بدنی برای بهبود رفتار کودکان درخودمانده (اوتیستیک) (20تا 25-3-50تا 51- 1384) هنگامه آشورفیروزکوهی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
اختلال در ریاضیات و راهکارهایی برای درمان آن (31تا 38-5-50تا 51- 1384) امیرعباس ابراهیمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
آموزش پیشگیری از «ایدز» به دانش آموزان کم توان ذهنی (57تا 58-8-50تا 51- 1384) زهرا رمضانی خانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
دانستنی هایی برای والدین (8): آنچه باید والدین درباره ی ناشنوایی و کم شنوایی کودکان بدانند (59تا 62-9-50تا 51- 1384) ایوب همتی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
آشنایی با «اختلال عضلانی دوشن» (63تا 64-10-50تا 51- 1384) اعظم السادات حسینی پور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (7): دانش آموزان کندآموز (65تا 69-11-50تا 51- 1384) فخرالسادات یوسفی طبایی
*، افسانه مومنی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue