You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آشنایی با اختلال تاکسی - تلانژکتازی (ای - تی) (94تا 94-12-56 تا 57- 1385)
فرزانه اسلامی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ارزیابی مهارت های تغذیه ای در دانش آموزان فلج مغزی (87تا 93-11-56 تا 57- 1385)
مرجان مدنی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مراقبت از کودکان ناشنوا - نابینا در مؤسسه «ورداون» در سینت میکلز جستیل هلند (83تا 86-10-56 تا 57- 1385)
فاطمه بور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی راه های پیشرفت بهتر دانش آموزان کم توان ذهنی مبتلا به اختلال های تولیدی در درمان این اختلال ها (79تا 82-9-56 تا 57- 1385)
ناهید نجات زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML چگونه با طراحی آموزشی یادگیری نازنین دانش آموز نابینا و ناشنوایم را تسهیل کردم (69تا 78-8-56 تا 57- 1385)
رقیه سیمی *، مریم سلاحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML چگونه می توانم رفتار بی نظمی را در یکی از دانش آموزان پایه دوم کاهش دهم (61تا 68-7-56 تا 57- 1385)
شهین کاووسی چاهک *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML شیوه های آموزش به والدین کودکان چند معلولیتی (51تا 60-6-56 تا 57- 1385)
مهدی مقنی آرانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML حرفه آموزی و دانش آموزان چند معلولیتی (46تا 50-5-56 تا 57- 1385)
مریم باشعور لشگری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML حل مشکل یادگیری املای فارسی دانش آموزان چند معلولیتی در پایه ی اول دبستان (35تا 45-4-56 تا 57- 1385)
زمزم نیک زاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش کودکان چند معلولیتی (29تا 34-3-56 تا 57- 1385)
سهیلا عطاردلویی *، خسرو شفقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML معلولیت های شدید و چندگانه: (مفاهیم و ویژگی ها) (23تا 28-2-56 تا 57- 1385)
شبنم پیروزآزاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML شناخت، ارزیابی، آموزشی و توان بخشی کودکان چند معلولیتی (3تا 22-1-56 تا 57- 1385)
حمیده مقدسی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue