You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
آشنایی با اختلال تاکسی - تلانژکتازی (ای - تی) (94تا 94-12-56 تا 57- 1385) فرزانه اسلامی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
ارزیابی مهارت های تغذیه ای در دانش آموزان فلج مغزی (87تا 93-11-56 تا 57- 1385) مرجان مدنی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
مراقبت از کودکان ناشنوا - نابینا در مؤسسه «ورداون» در سینت میکلز جستیل هلند (83تا 86-10-56 تا 57- 1385) فاطمه بور
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
بررسی راه های پیشرفت بهتر دانش آموزان کم توان ذهنی مبتلا به اختلال های تولیدی در درمان این اختلال ها (79تا 82-9-56 تا 57- 1385) ناهید نجات زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
چگونه با طراحی آموزشی یادگیری نازنین دانش آموز نابینا و ناشنوایم را تسهیل کردم (69تا 78-8-56 تا 57- 1385) رقیه سیمی
*، مریم سلاحی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
چگونه می توانم رفتار بی نظمی را در یکی از دانش آموزان پایه دوم کاهش دهم (61تا 68-7-56 تا 57- 1385) شهین کاووسی چاهک
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
شیوه های آموزش به والدین کودکان چند معلولیتی (51تا 60-6-56 تا 57- 1385) مهدی مقنی آرانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
حرفه آموزی و دانش آموزان چند معلولیتی (46تا 50-5-56 تا 57- 1385) مریم باشعور لشگری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
حل مشکل یادگیری املای فارسی دانش آموزان چند معلولیتی در پایه ی اول دبستان (35تا 45-4-56 تا 57- 1385) زمزم نیک زاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
آموزش کودکان چند معلولیتی (29تا 34-3-56 تا 57- 1385) سهیلا عطاردلویی
*، خسرو شفقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
معلولیت های شدید و چندگانه: (مفاهیم و ویژگی ها) (23تا 28-2-56 تا 57- 1385) شبنم پیروزآزاد
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
شناخت، ارزیابی، آموزشی و توان بخشی کودکان چند معلولیتی (3تا 22-1-56 تا 57- 1385) حمیده مقدسی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue