You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ضرورت و جایگاه مداخله زودهنگام و آموزش پیش دبستانی برای کودکان دارای نیازهای ویژه (3تا 11-1-74- 1386)
سیدمحسن اصغری نکاح *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ارتقا بهداشت: نشانگان داون و تغذیه (12تا 16-2-74- 1386)
زهرا دهقان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML افسردگی کودکان و نوجونان (17تا 19-3-74- 1386)
مهرناز کمیجانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML در خودماندگی چیست؟ (20تا 26-4-74- 1386)
رویا شجاعی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML افزایش عزت نفس دانش آموزان کم توان ذهنی از راه توجه به مؤلفه های خودپنداره (27تا 36-5-74- 1386)
عالیه شاطرلو *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش گفتار به کودکان آسیب دیده ی شنوایی (37تا 50-6-74- 1386)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML رفتارهای جنسی در کودکان عقب مانده ی ذهنی (51تا 58-7-74- 1386)
صدیقه رضایی *، سالار فرامرزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نگاهی اجمالی به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی در بزرگسالان (59تا 62-8-74- 1386)
ستاره شجاعی *، قربان علمدارلو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML درمان دارویی برای کودکان و نوجونان دچار اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (63تا 68-9-74- 1386)
هایده بهبودی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها: دانش آموزان معترض و دانش آموزان نق نقی (69تا 72-10-74- 1386)
فخرالسادات یوسفی طبایی *، مهناز زمانی وایقان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آشنایی با نشانگان هیپرلکسی (73تا 80-11-74- 1386)
سمیه زرین کلاه *، حمیده سلیمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ساخت وسیله ی کمک آموزشی تدریس عینی کار قلب برای دانش آموزان ناشنوا (به وسیله ی یک معلم پژوهنده / خلاق) (81تا 87-12-74- 1386)
سهیلا سلحشور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue