You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML روش های ارتباطی ناشنوایان (47تا 51-5-104-1389)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی تحلیلی بدرفتاری ها و سوء استفاده های مختلف از کودکان و نوجوانان با آسیب شنوایی (38تا 46-4-104-1389)
عباس علی حسین خانزاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نقش هوش های چندگانه در مشاوره شغلی دانش آموزان متوسطه ناشنوا (26تا 37-3-104-1389)
سعید رحیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مقایسه نگرش دانش آموزان مقطع راهنمایی شبانه روزی تلفیقی و عادی نسبت به دانش آموزان ناشنوا و یکپارچه سازی آموزشی آنان (16تا 25-2-104-1389)
احمد قره خانی *، احمد به پژوه، معصومه معصومیان، مسعود خالدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مقایسه مهارت های اجتماعی، خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر کم شنوای مدارس راهنمایی عادی و استثنایی شهر اهواز (4تا 15-1-104-1389)
احسان کردی *، فاطمه کیان پور قهفرخی، منیجه شهنی ییلاق
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML گفتار نشانه ای (راهنمای کارشناسان) (73تا 77-10-104-1389)
گیتا موللی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان آسیب دیده شنوایی (66تا 72-9-104-1389)
سیده سمیه جلیلی آبکنار *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML زمان بازی و کودک کم شنوا (راهنمای مادران و مربیان) (62تا 65-8-104-1389)
مریم مللی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ویژگی های زبانی کودکان آسیب دیده شنوایی (59تا 61-7-104-1389)
مامک جولایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی الگوهای خواندن و علل مرتبط با مشکلات درک خواندن دانش آموزان ناشنوا (52تا 58-6-104-1389)
فاطمه نیک خو *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue