جمعه 12 خرداد 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 80 و 81 - ( 6-1387 )
رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها : کودک آزار رسان (74تا 76-10-80 تا 81 - 1387)
اسماعیل برقی
*
چکیده
(2633 مشاهده)
Abstract |
نکته های کاربردی برای والدین دارای فرزندان دارای اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (68تا 73-9-80 تا 81 - 1387)
هایده بهبودی
*
چکیده
(2441 مشاهده)
Abstract |
استفاده از برنامه ی رایانه - یار برای بهبود فراشناخت در اشخاص دارای ناتوانی های هوشی شدید (55تا 67-8-80 تا 81 - 1387)
علی رضا باغبان پر شکوهی
*
چکیده
(2574 مشاهده)
Abstract |
اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی در نوجوانان و بزرگسالان (50تا 54-7-80 تا 81 - 1387)
محسن سیفی
*
چکیده
(2548 مشاهده)
Abstract |
نقش دست ها در بریل خوانی دانش آموزان نابینا (43تا 49-6-80 تا 81 - 1387)
ام البنین رودباری
*
،
شعله امیری
،
مختار ملک پور
،
حسین مولوی
چکیده
(2549 مشاهده)
Abstract |
بررسی استفاده از نظام های ارتباطی جایگزین و مکمل گفتار (AAC) در دانش آموزان دارای نشانگان داون با آسیب شنوایی (40تا 42-5-80 تا 81 - 1387)
لیلا فیاضی بارجینی
*
چکیده
(2541 مشاهده)
Abstract |
کودک ناشنوا چه انتظارهایی از والدین خود دارد؟ (34تا 39-4-80 تا 81 - 1387)
گیتا موللی
*
چکیده
(2495 مشاهده)
Abstract |
اختلال در نوشتن (علائم، تشخیص، کمک ها، ترمیم و درمان) (22تا 33-3-80 تا 81 - 1387)
مسعود سلیمی
*
چکیده
(2515 مشاهده)
Abstract |
تصویر سازی ذهنی در نابینایان (10تا 21-2-80 تا 81 - 1387)
سمیه سادات ساداتی
*
چکیده
(2616 مشاهده)
Abstract |
تاثیر فعالیت های جسمی ویژه در سازگاری اجتماعی و عملکرد ادراکی - حرکتی دانش آموز کم توان ذهنی (3تا 7-1-80 تا 81 - 1387)
مرتضی باقری
*
،
آذر شهسواری
چکیده
(2621 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS