شنبه 1 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 91 - ( 4-1388 )
ارتباط دریافتی و بیانی کودکان ناشنوا - نابینا (2) (فنون کمکی و ادامه شیوه های ارتباطی) (72تا81-9- 91-1388)
آناهیتا خضری
*
،
صدیقه رضائی
چکیده
(3068 مشاهده)
Abstract |
ناروانی لکنت و نشانگان داون (66تا71-8- 91-1388)
رمضان نجف پور
*
،
شیما اسماعیل زاده
چکیده
(2809 مشاهده)
Abstract |
فشار روانی فرزند پروری در والدین کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی (57تا65-7- 91-1388)
عباس متولی پور
*
،
ابوالفضل رشیدی
چکیده
(2846 مشاهده)
Abstract |
گذری بر تاریخچه آموزش ناشنوایان (49تا56-6- 91-1388)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(2948 مشاهده)
Abstract |
بازی های آموزشی و تأثیر آن بر فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر (40تا48-5- 91-1388)
آسیه اخواست
*
چکیده
(3119 مشاهده)
Abstract |
الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی در تبیین مشکلات رفتاری کودکان (33تا39-4- 91-1388)
زینب خانجانی
*
،
مریم شریعتی
چکیده
(3289 مشاهده)
Abstract |
بررسی حساسیت در روابط متقابل والدین دختران ناشنوا در مقایسه با والدین دختران عادی در هنرستان های منطقه ی 9 شهر تهران (24تا32-3- 91-1388)
مژگان رسولیان
*
،
ناهید سرلک
چکیده
(2881 مشاهده)
Abstract |
آموزش راهبردهای یادگیری برای دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری باهوش (10تا23-2- 91-1388)
احمد قره خانی
*
،
مسعود خالدیان
چکیده
(2916 مشاهده)
Abstract |
جهت گیری های آموزش و پرورش استثنایی (3تا9-1- 91-1388)
سوسن کشاورز
*
،
اسماعیل برقی
چکیده
(2918 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS