جمعه 7 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 92 - ( 5-1388 )
کمک به کودک دارای شکاف کام در کلاس درس (83تا87-10- 92-1388)
صفا رجائیان
*
،
زهرا صفی یاری
چکیده
(2512 مشاهده)
Abstract |
برنامه ریزی و طراحی برای دانش آموزان دارای ناتوانی (76تا82-9- 92-1388)
منوچهر علی یار زنجانی
*
چکیده
(2316 مشاهده)
Abstract |
درمان اختلال کمبود توجه - بیش فعالی کودکان و نوجوانان (جدیدترین مباحث و راهنمایی های بالینی) (71تا75-8- 92-1388)
پناه علی حسین زاده
*
چکیده
(2729 مشاهده)
Abstract |
اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی برای کم توانان ذهنی (56تا70-7- 92-1388)
مهدیه مهدویان
*
چکیده
(2391 مشاهده)
Abstract |
روش های ارتباطی جایگزین و مکمل (گفتاری) (44تا55-6- 92-1388)
لیلا فیاضی بارجینی
*
چکیده
(2502 مشاهده)
Abstract |
نکاتی پیرامون تربیت شنوایی کودکان (35تا43-5- 92-1388)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(2341 مشاهده)
Abstract |
صوت درمانی در درمان کودکان در خود مانده (29تا34-4- 92-1388)
ناهید سرلک
*
،
مژگان رسولیان
چکیده
(2422 مشاهده)
Abstract |
گفتار نشانه ای: روش آموزش ناشنوایان (23تا28-3- 92-1388)
گیتا موللی
*
چکیده
(2379 مشاهده)
Abstract |
آشنایی با صرع و نحوه مقابله با آن (12تا22-2- 92-1388)
اعظم السادات حسینی پور
*
چکیده
(2407 مشاهده)
Abstract |
باقی ماندن بازتاب های اولیه و مشکلات حرکتی و یادگیری ناشی از آن در کودکان (3تا11-1- 92-1388)
آسیه اخواست
*
،
آزاده ریاحی
چکیده
(2930 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS