یکشنبه 8 خرداد 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 152 - ( 6-1397 )
رشد و فراگیری زبان در کودکان
ص. 20-9
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(3417 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(682 دریافت)
نظام آموزش دوزبانه و لزوم تفکیک دو نیاز آموزشی متفاوت در دانشآموزان ناشنوا
ص. 26-21
سارا سیاوشی
*
چکیده
(2109 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(227 دریافت)
از محرومیت تا توانمندی ناشنوایان
ص. 34-27
زهره قاری
*
چکیده
(1881 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(148 دریافت)
مؤلفههای زبانشناختی در ناتوانیهای یادگیری با تمرکز بر اختلال خواندن
ص. 42-35
علیاکبر ارجمندنیا
*
،
سمانه ملکی
چکیده
(1822 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(179 دریافت)
علل و عوامل ضعف املای دانشآموزان با آسیب بینایی و راهکارهای آموزشی برای بهبود املانویسی
ص. 56-43
مروارید سفری وصال
*
چکیده
(2029 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(220 دریافت)
کودکان با اختلال یادگیری ویژه: شناسایی، ارزیابی و رهنمودهایی برای معلمان و والدین
ص. 66-57
محمد عاشوری
*
،
محسن غفوریان
چکیده
(3218 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(230 دریافت)
مروری بر آسیب های گفتاری و زبانی در کودکان مبتلا به فلج مغزی
ص. 76-67
مژگان فرهبد
*
،
هدا موزونی
،
محمدرضا محمدزمانی
چکیده
(2383 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(222 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS