جمعه 7 بهمن 1401
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 7، شماره 135 - ( مهر و آبان 1394 )
مقایسه سازگاری تحصیلی در دانشآموزان پسر دارای مشکلات یادگیری و دانش آموزان پسر دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا
ص. 12-5
حسن رضایی جمالویی
،
عباس ابوالقاسمی
*
،
محمد نریمانی
،
عادل زاهد
چکیده
(5830 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3109 دریافت)
مقایسه ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی مادران با و بدون فرزند آسیب دیده شنوایی
ص. 20-13
ناهید مظفری نیا
،
رضا گرجی
*
،
منیره گرجی
چکیده
(5975 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1459 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی کارکردی بر پرخاشگری و رفتارهای تکلیفمدار دانشآموزان کمتوانذهنی دارای رفتارهای پرخاشگرانه
ص. 33-21
سیدمحمدصبور ابراهیمی
*
،
باقر غباری بناب
،
آرام ابراهیمی
چکیده
(5493 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2767 دریافت)
اثربخشی تمرین بازیهای حرکتیِ اجتماعی بر کاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان چندمعلولیتی: یک مطالعه تک آزمودنی
ص. 42-34
حسن کریمی
*
،
حکیمه محمودی
چکیده
(5789 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2592 دریافت)
مقایسه تنیدگی والدگری و مهارت حل مشکل خانواده در مادران دانشآموزان عادی و دارای نیازهای ویژه
ص. 51-43
لیلا بریری
*
،
معصومه پیرعلی
چکیده
(5293 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1174 دریافت)
نقش بازیهای حرکتی، نقاشی و موسیقی در کاهش مشکلات رفتاری ـ تحصیلی کودکان دارای مشکلات یادگیری
ص. 62-52
کاظم برزگر بفرویی
*
،
مرضیه میرجلیلی
،
اعظم شیرجهانی
چکیده
(7185 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6197 دریافت)
روشهای ارزیابی و درمان کودکان و نوجوانان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
ص. 71-63
حمید اسدی
*
،
فریبا یزدخواستی
،
ثریا حسینی رضی
چکیده
(7593 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11985 دریافت)
استیگما (داغ اجتماعی) در مادران کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 83-72
صدیقه رضایی دهنوی
*
چکیده
(5223 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2041 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS