پنجشنبه 9 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 125 - ( 5-1393 )
نقش سبک فرزندپروری مادران در پیشبینی مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با کمتوانیذهنی
ص. 16-7
قربان همتی علمدارلو
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
محمد صادق ارجمندی
،
محمد مهدی تیموری آسفیچی
،
محبوبه طاهر
چکیده
(16725 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(7393 دریافت)
بررسی اثر آموزش از طریق محتوای الکترونیکی (چند رسانه های آموزشی) بر یادگیری درس علوم پایه ششم دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی
ص. 21-17
صابره بذرافشان
*
،
مرتضی علیخانی
،
حسن رستگار پور
چکیده
(13520 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5529 دریافت)
بررسی و مقایسه تعلل ورزی تحصیلی در دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی، ناشنوا و نابینا با توجه به نقش جنسیت
ص. 30-22
نرگس محمدی قلعه تکی
*
،
امیر قمرانی
،
محمدعلی برمک
چکیده
(14201 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3844 دریافت)
بررسی رابطه بین برتری طرفی و عملکرد ارتباطی با سن دانش آموزان مبتلا به اتیسم
ص. 40-31
لیلا فیاضی
*
،
سید مجید رفیعی
،
بهمن زندی
چکیده
(9949 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3382 دریافت)
برنامه والد – کودک فرانک
ص. 46-41
گیتا مولّلی
*
چکیده
(11799 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1698 دریافت)
رویکردهای نظری و کاربردی در اختلال های اضطرابی در کودکان
ص. 58-47
علیرضا روحی
*
چکیده
(11668 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(11051 دریافت)
ماهیت و طبقهبندی اختلالات خواندن (نقدی بر پیشنهادات (DSM- 5) برای این اختلال)
ص. 69-59
سپیده مرادی
*
چکیده
(21578 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9558 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS