نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)

شنبه 7 تیر 1404   |   English [Archive]
  • ورود خودکار
  • ثبت نام
  • بازیابی رمز عبور
  • صفحۀ اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • دربارۀ نشریه
    • شناسنامۀ نشریه
    • اعضای هیئت تحریریه
    • هدف و چشم انداز
    • اخبار
    • ملاحظات اخلاقی
  • مقالات
    • آخرین شماره
    • شماره‌های نشریه
    • مقالات نوبت چاپ
  • برگۀ نام‌نویسی
  • ارسال مقاله
  • راهنمای کاربران
    • راهنمای نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای داوران
  • تسهیلات پایگاه
    • راهنمای صفحات
    • جستجو در پایگاه
    • پرسش‌های متداول
    • اطلاع‌رسانی به دوستان
    • صفحه برترین‌های پایگاه
    • دریافت اطلاعات مقالات من
  • اشتراک
  • فراخوان مقاله
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
    • فرم برقراری ارتباط

  جلد 4، شماره 13 - ( 9-1381 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] نقش موسیقی در آموزش کودکان چند معلولیتی کم شنوا، نابینا (3تا 11-1-13- 1381)
ملیحه راجی*
چکیده (3598 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (87 دریافت)

XML [English Abstract] نیازهای ویژه کودکان مبتلا به اختلال مضاعف شنوایی و بینایی در کشور هندوستان (12تا 13-2-13- 1381)
حمیده مقدسی*
چکیده (2692 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (7 دریافت)

XML [English Abstract] فراحافظه در کودکان با ناتوانی هوشی خفیف: درک سطح دشواری بازشناسی، یادآوری، یادسپاری و تاثیرات تاخیر در یاد داری (14تا 20-3-13- 1381)
مجید یوسفی لویه*
چکیده (2357 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (2 دریافت)

XML [English Abstract] نگاهی اجمالی به بد خط نویسی در دانش آموزان؛ علل، راهکارها (21تا 27-4-13- 1381)
زهرا محمدی نژاد*
چکیده (2310 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (6 دریافت)

XML [English Abstract] مداخلات زود هنگام برای کودکان دارای ناتوانی (28تا 34-5-13- 1381)
رضا برادری*
چکیده (2264 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (2 دریافت)


Export as: HTML | XML | RSS

پایگاه های مرتبط

  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • کمسیون نشریات وزارت علوم
  • شرکت یکتاوب
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)