نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)

شنبه 10 خرداد 1404   |   English [Archive]
  • ورود خودکار
  • ثبت نام
  • بازیابی رمز عبور
  • صفحۀ اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • دربارۀ نشریه
    • شناسنامۀ نشریه
    • اعضای هیئت تحریریه
    • هدف و چشم انداز
    • اخبار
    • ملاحظات اخلاقی
  • مقالات
    • آخرین شماره
    • شماره‌های نشریه
    • مقالات نوبت چاپ
  • برگۀ نام‌نویسی
  • ارسال مقاله
  • راهنمای کاربران
    • راهنمای نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای داوران
  • تسهیلات پایگاه
    • راهنمای صفحات
    • جستجو در پایگاه
    • پرسش‌های متداول
    • اطلاع‌رسانی به دوستان
    • صفحه برترین‌های پایگاه
    • دریافت اطلاعات مقالات من
  • اشتراک
  • فراخوان مقاله
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
    • فرم برقراری ارتباط

  جلد 6، شماره 15 - ( 12-1381 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] کار برای معلمان و والدین: معرفی دوسای آموزشی (1) (روش بالینی نوین جهت رفع مشکلات دانش آموزان فشار روانی، خشونت، مدرسه گریزی، حواسپرتی، ترس مشکلات تلفظ (3تا 9-1-15- 1381)
اصغر دادخواه*
چکیده (2412 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (6 دریافت)

XML [English Abstract] تأثیر فرزند معلول یا ناتوان بر خانواده (2) (10تا 14-2-15- 1381)
حمید علیزاده*
چکیده (2338 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (2 دریافت)

XML [English Abstract] مداخلات زودهنگام برای کودکان دارای ناتوانی (3) (15تا 19-3-15- 1381)
رضا برادری*
چکیده (2305 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (8 دریافت)

XML [English Abstract] کودکان دارای ناتوانی های یادگیری شدید نیازها، خدمات و هزینه ها (32تا 35-4-15- 1381)
رویا نبی زاده*
چکیده (2442 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (1 دریافت)

XML [English Abstract] نگاهی اجمالی به رفتار درمانی برای کودکان اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی (36تا 40-5-15- 1381)
منا خاطری*
چکیده (2276 مشاهده) | Abstract   |   متن کامل (DOCX) (2 دریافت)


Export as: HTML | XML | RSS

پایگاه های مرتبط

  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • کمسیون نشریات وزارت علوم
  • شرکت یکتاوب
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)