جمعه 31 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 18 و 19 - ( 4-1382 )
چند نکته پیرامون ضرورت اجرای فراگیرسازی آموزش و پرورش در ایران (72تا 73-10-18تا 19- 1382)
ابوالفضل سعیدی
*
چکیده
(2304 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(51 دریافت)
فراگیرسازی آموزش و پرورش برای کودکان مبتلا به نشانگان داون (68تا 71-9-18تا 19- 1382)
منوچهر علی یار زنجانی
*
چکیده
(2026 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(9 دریافت)
به سوی آموزش و پرورش فراگیر (62تا 67-8-18تا 19- 1382)
فاطمه سفیف مقدم اکبری
*
،
شراره قدوسی فرید
چکیده
(2105 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(17 دریافت)
خانواده، جامعه و آموزش فراگیر (58تا 61-7-18تا 19- 1382)
صمد ساعی منش
*
چکیده
(1986 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(12 دریافت)
نقش معلمان در آموزش و پرورش فراگیر (55تا 57-6-18تا 19- 1382)
مژگان رمضانی
*
چکیده
(2300 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(22 دریافت)
مدیریت آموزش و پرورش فراگیر (52تا 54-5-18تا 19- 1382)
آلیس هوسپیان
*
چکیده
(1980 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(9 دریافت)
شواهدی از اجرای آموزش و پرورش تلفیقی و فراگیر در سایر کشورها (35تا 51-4-18تا 19- 1382)
آلیس هوسپیان
*
چکیده
(2104 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(23 دریافت)
زمینه های جهانی حرکت در راستای آموزش فراگیر (33تا 34-3-18تا 19- 1382)
سوسن ضیایی
*
چکیده
(1974 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(11 دریافت)
فلسفه، بایدها و نبایدهای آموزش فراگیر (27تا 32-2-18تا 19- 1382)
حمید علیزاده
*
چکیده
(2057 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(12 دریافت)
واژه های کلیدی در آموزش فراگیر (4تا 8-1-18تا 19- 1382)
ابوالفضل سعیدی
*
چکیده
(2036 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(17 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS