جمعه 31 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 30 - ( 3-1383 )
کاربرد نقاشی در شناخت، ارزیابی و درمان مشکلات کودکان استثنایی (3تا 11-1-30- 1383)
حمید علیزاده
*
چکیده
(2306 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(21 دریافت)
بررسی و مقایسه عملکرد حافظه دیداری (فوری و بلندمدت) پسران 6 تا 12 سال دارای نارسایی توجه / بیش فعالی با همتایان عادی (12تا 15-2-30- 1383)
مرجان علی رضایی مطلق
*
چکیده
(2186 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(12 دریافت)
دیدگاههای دانش آموزان با نقص بینایی درباره حمایت های معلمان (2) (16تا 23-3-30- 1383)
فاطمه حیدری
*
،
زهرا عباسعلی زاده
،
مه رو فرمند
چکیده
(2096 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
تعامل شیوه های فرزندپروری و اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی در والدین ایرانی (24تا 31-4-30- 1383)
منصوره قربانی روچی
*
چکیده
(2126 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(5 دریافت)
آموزش فراگیر راهی برای غلبه بر جداسازی (2) (32تا 37-5-30- 1383)
بابک خویین
*
چکیده
(2118 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(31 دریافت)
تشخیص اختلال های خاص یادگیری در دانش آموزان کم بینا (38تا 47-6-30- 1383)
صدیقه رضایی دهنوی
*
چکیده
(2145 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
"جهش های ژن کانکسین 26 و ارتباط آن با ناشنوایان" (54تا 59-7-30- 1383)
رکسانا ساسانفر
*
چکیده
(2124 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(2 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS