شنبه 1 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 42 و 43 - ( 4-1384 )
اختلال های یادگیری: انواع، ارزیابی، درمان (2تا 9-1-42 تا 43- 1384)
حمید علیزاده
*
چکیده
(2832 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(69 دریافت)
برنامه درمانی برای والدین کودکان مبتلا به نارسایی توجه / بیش فعالی (10تا 14-2-42 تا 43- 1384)
سیدعلی صمدی
*
چکیده
(2083 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(2 دریافت)
گفتارخوانی در کودکان (15تا 28-3-42 تا 43- 1384)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(2084 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(3 دریافت)
ناتوانی های چندگانه و شدید (29تا 37-4-42 تا 43- 1384)
مریم باشعور لشگری
*
چکیده
(2137 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(2 دریافت)
دانستنی هایی برای والدین (4): آنچه باید والدین درباره ناتوانی های یادگیری کودکان بدانند (38تا 40-5-42 تا 43- 1384)
فاطمه سفیف مقدم اکبری
*
چکیده
(2069 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
بررسی مقدماتی مشکلات حرکتی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی (AD / HD) (41تا 49-6-42 تا 43- 1384)
منصوره قربانی روچی
*
چکیده
(2154 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(5 دریافت)
فنوتیپ های رفتاری و آموزش ویژه (گزارش والدین از مسایل آموزشی فرزندانشان که دارای نشانگان داون، نشانگان پارادار - ویلی و نشانگان ویلیامز هستند) (50تا 55-7-42 تا 43- 1384)
پرویز قاسمی
*
چکیده
(2113 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
بلندنویسی بریل برای دانش آموزان نابینا - ناشنوا (56تا 60-8-42 تا 43- 1384)
آناهیتا خضری
*
چکیده
(2269 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(7 دریافت)
پایگاه داده ای ERIC (61تا 62-9-42 تا 43- 1384)
صمد ساعی منش
*
چکیده
(2027 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS