جلد 1، شماره 16 و 17 - ( 2-1382 )
شماره 16 و 17 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر روش ریتمیک در آموزش خواندن به کودکان کم توان ذهنی آموزشی پذیر (19تا 31-4-16تا 17- 1382)
محمدعلی قناویزچی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2179 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
کودکان
،
روش ریتمیک در آموزش خواندن
،
آموزش خواندن به کودکان کمتوان
،
کودکان کمتوان ذهنی
،
تأثیر روش ریتمیک در آموزش
،
تسهیل یادگیری آزمودنیهای گروه آموزشی
،
روش آموزشی ریتمیک
،
تدریس
،
موسیقی
،
تسهیل یادگیری
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(7 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
كم توان ذهني
دریافت: 1398/12/1 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.