جلد 2، شماره 28 و 29 - ( 3-1383 )                   شماره 28 و 29 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2165 مشاهده)
این مطالعه کیفی به برداشت و نگرش 12 نوجوان آسیب دیده بینایی درباره حمایت‌هایی که از آموزگاران خود در زمینه‌های عاطفی، آموزشی و یادگیری در مدارس شبانه‌ورزی و معمولی دریافت می‌کردند، پرداخته است.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (3 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.