چهارشنبه 7 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 56 و 57 - ( 6-1385 )
شماره 56 و 57 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available375. J Except Educ 2006; 3 (56 and 57)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1866-fa.html
نیک زاد زمزم. حل مشکل یادگیری املای فارسی دانش آموزان چند معلولیتی در پایه ی اول دبستان (35تا 45-4-56 تا 57- 1385). تعلیم و تربیت استثنایی. 1385; 3 (56 و 57)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1866-fa.html
حل مشکل یادگیری املای فارسی دانش آموزان چند معلولیتی در پایه ی اول دبستان (35تا 45-4-56 تا 57- 1385)
زمزم نیک زاد
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2258 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
در فایل منابع موجود می باشد
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(33 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
چند معلوليتي
دریافت: 1398/11/16 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.