جلد 1، شماره 76 و 77 - ( 2-1387 )                   شماره 76 و 77 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available229. J Except Educ 2008; 1 (76 and 77)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1716-fa.html
کاظمی کردآسیابی میترا، نژاد الحسینی اعظم. نشانگان آسپرگر (52تا 55-8-76 تا 77 - 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 1 (76 و 77)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1716-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3117 مشاهده)
ویژگی های اصلی نشانگان آسپرگر 1- اختلالات ارتباطی 1 این افراد ممکن است سؤالهایی بپرسند یا حرف هایی بزنند که از نظر دیگران عجیب باشد که علت آن بی اطلاعی از قوانین قرار دادی گفتگو است. بسیاری از چیزهایی که برای ما مسلم و بدیهی به نظر می رسد، برای آنها ناشناخته است و گاهی از سوی همسالانشان به عنوان فردی ضد اجتماعی شناخته می شوند (لونز 1996). از آنجا که این کودکان در تشخیص روش های اجتماعی وقوانین قراردادی مشکل دارند، باید بدانند عملکردشان مورد قبول واقع شده است یا خیر، بدون آنکه صریحا چیزی به آنها گفته شود. از آنجایی که افراد دچار اختلال آسپرگر دارای مشکلات منحصر به فردی هستند، شیوه های آموزشی که برای بهبود یک فرد مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است برای فرد دیگر سودمند نباشد. گفتار فلجی : گفتار فلجی عبارت است از عنوانی جامع برای گروهی از اختلالات گفتاری ناشی از اختلال در کنترل ماهیچه ای مکانیسم گفتار به دلیل بروز آسیب در دستگاه عصب مرکزی یا محیطی (داری و براون 1969).
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: اتيسم
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.