جلد 5، شماره 82 - ( 7-1387 )                   شماره 82 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available195. J Except Educ. 2008; 5 (82)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1682-fa.html
رئیسی ماکیانی فریده. استفاده از سنجش بومی در برنامه ریزی استخدام و انتقال (89تا 98-10-82- 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 5 (82)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1682-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2032 مشاهده)
سه راه ارزیابی محلی که طی برنامه‌های انتقال، می‌تواند برای ارتقاء خودکفایی،مورد استفاده قرار بگیرد عبارت‌انداز: 1)استفاده از جلسات برای افزایش رهبری‌ دانش آموز 2)ترغیب دانش‌آموز به داشتن هدف و تصمیم گیری‌ (و اگر این کار مشکل است،مرتب کردن اهداف‌ بر اساس علایق دانش‌آموز) و 3)ارزیابی و تعیین مهارت‌های خودکفایی مورد نیاز دانش آموز را که باید آنها را کسب نماید. به طور مثال در مورد"دیوید"آقای لوئیس‌ تصمیم گرفت به او آموزش دهد تا در جلسات‌ برنامه‌ریزی خودش یک عضو فعال باشد،به این‌ امید که او در آینده قادر باشد جلسات را اداره و رهبری کند. او و آقای‌ لوئیس این مواد را به شرح زیر فهرست کردند: برنامه‌ریزی برای شرکت‌"دیوید"در جلسات انتقال‌ بوسیله مواد تهیه شده ،تدوین یک برنامه آموزش شغلی فردی و محل کار در یک ارزیابی محلی،از اولویت‌های بوجود آمده در برنامه‌ریزی فردی و راهکارهای افزایش‌ خودکفایی جهت تنظیم یک برنامه درسی برای‌ یک دانش‌آموز استفاده می‌شود.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: توان بخشي
دریافت: 1398/11/1 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.