جلد 5، شماره 82 - ( 7-1387 )                   شماره 82 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available191. J Except Educ 2008; 5 (82)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1678-fa.html
کوزه گر ظریف. نقش مهارت های اجتماعی در زمینه سازی برای اشتغال (56تا 61-6-82- 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 5 (82)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1678-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2901 مشاهده)
یکی از اهداف عمده آموزش و پرورش‌ دانش‌آموزان کم توان ذهنی ایجاد سازگاری‌ اجتماعی است.در این راستا آموزش مهارت‌های‌ اجتماعی فرد را قادر می‌سازد تا با انجام رفتارهای‌ مورد قبول جامعه به نحو شایسته با دیگران ارتباط متقابل برقرار نماید.لازمه‌ی انتقال موفق‌ فارغ‌التحصیلان کم توان ذهنی از مدرسه به بازار کار،میزان توسعه‌ی مهارت‌های اجتماعی آنهاست. در این مقاله سعی شده است تا ضمن ارایه‌ی فهرستی‌ از مهارت‌های اجتماعی که برای کودکان کم توان‌ ذهنی ضروریست شیوه‌های آموزش و سنجش آنها ارایه شود.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: كم توان ذهني
دریافت: 1398/11/1 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.