یکی از اهداف عمده آموزش و پرورش دانشآموزان
کم توان ذهنی ایجاد سازگاری اجتماعی است.در این راستا آموزش مهارتهای اجتماعی فرد را قادر میسازد تا با انجام رفتارهای مورد قبول جامعه به نحو شایسته با دیگران ارتباط متقابل برقرار نماید.لازمهی انتقال موفق فارغالتحصیلان
کم توان ذهنی از مدرسه به بازار کار،میزان توسعهی مهارتهای اجتماعی آنهاست. در این مقاله سعی شده است تا ضمن ارایهی فهرستی از مهارتهای اجتماعی که برای کودکان کم توان ذهنی ضروریست شیوههای آموزش و سنجش آنها ارایه شود.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
كم توان ذهني دریافت: 1398/11/1 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2
ارسال پیام به نویسنده مسئول