1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (4861 مشاهده)
در ادامه بحثهایی که در شمارههای پیشین با عنوان رفتارهای نامطلوب دانشآموزان و شیوههای مدیریت آنها ارایه شد،در این بحث به تحلیل رفتار نامطلوب دیگری میپردازیم. خبرچینی و پرحرفی از دیگر رفتارهای نامطلوبی است که در این شماره مورد بحث قرار میگیرد. ب)آثار و پیامدهای رفتار رفتار این دانشآموز چه اثری بر آموزگاران، والدین و همکلاسیهای او میگذارد و چگونه محیط مدرسه و خانوادهی وی را تحت تأثیر قرار میدهد؟ با این دانشآموز در مورد احترام به حریم شخصی افراد صحبت کنید. . بنابراین،به سعی و تلاش خود برای یاری رساندن به این دانشآموز که با مشکل کنجکاوی درگیر است ادامه دهید. هرگز فراموش نکنید این دانشآموز به دیگران نیاز دارد،او نیاز دارد تا در جمع قرار گیرد. بنابراین،ممکن است این دانشآموز را در میان پذیراترین افرادی که کمک میکنند پیدا کنید. علت اولیهی این رفتار نامطلوب،توجه است و صحبت مداوم برای جلب توجه است. این دانشآموز به ارتباطات اجتماعی شدیدا نیاز دارد و ارتباط شخصی برای او مهم است. این دانشآموز تلاش میکند به طوری مؤثری با کلاس یا آموزگار درگیر باشد و نمیداند که در حال ابراز یک رفتار منفی است. 3. هرگز وانمود نکنید چنین دانشآموزی میداند که در حال صحبت کردن است. زمانی که این دانشآموز در حال صحبت است، کار کلاسی او را متوقف نکنید و یا کلمهای نگویید.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
اختلالات رفتاري دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/30 | انتشار: 1398/10/30 | انتشار الکترونیک: 1398/10/30
ارسال پیام به نویسنده مسئول