جلد 7، شماره 84 و 85 - ( 10-1387 )                   شماره 84 و 85 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available173. J Except Educ 2008; 7 (84 and 85)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1658-fa.html
خاتون زارعی صغری. راهبرد رویارویی کودکان دارای نیازهای ویژه (29تا 44-3-84 تا85 -1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 7 (84 و 85)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1658-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2818 مشاهده)
مقاله ی حاضر با مروری بر مساله ی فشار روانی و فرایند های مرتبط با آن به چگونگی رویارویی با فشارهای روانی و عوامل موثر بر راهبرد های رویارویی پرداخته است و درباره ی انواع راهبردهای رویارویی فعال، حواس پرتی، اجتنابی و حمایت اجتماعی به تفصیل بحث کرده است. مولف ضمن بررسی عوامل موثر بر راهبردهای رویارویی کودکان با فشارهای روانی به خصوص کودکان دارای نیازهای ویژه به جنبه های مختلفی از پژوهش های مرتبط اشاره کرده است.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشاوره و مددكاري
دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.