، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3905 مشاهده)
یکی از متداولترین مشکلات دانشآموزان استثنایی، مشکلات نوشتاری(نگارش انشاء)میباشد برای کاهش این مشکل در این مقاله ابتدا تعاریفی از زبان،تفاوت زبان در کودک کمتوان ذهنی و کودک عادی توضیح داده شده است و مراحل تکامل زبان تا رسیدن به زبان نوشتاری بیان گردیده،سپس طرح انشاء خورشیدی که یکی از راهکارهای کاهش مشکلات انشاءنویسی دانشآموزان کمتوان ذهنی و تقویت و فعال سازی ساعت درس انشاء میباشد ارائه میشود.همچنین اهداف و ویژگیهای این طرح،روش کار،نمونهکار،نتیجهگیری از اجرای این طرح و پیشنهادهایی در این زمینه ارائه خواهد شد.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
كم توان ذهني دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29
ارسال پیام به نویسنده مسئول