جلد 9، شماره 87 - ( 12-1387 )                   شماره 87 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available159. J Except Educ 2009; 9 (87)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1644-fa.html
آزاد سیمین. طرح انشای خورشیدی در کاهش مشکلات نوشتاری (انشائی) دانش آموزان کم توان ذهنی و... (71تا 77-8- 87 -1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 9 (87)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1644-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3905 مشاهده)
یکی از متداولترین مشکلات دانش‌آموزان استثنایی، مشکلات نوشتاری(نگارش انشاء)می‌باشد برای کاهش‌ این مشکل در این مقاله ابتدا تعاریفی از زبان،تفاوت زبان‌ در کودک کم‌توان ذهنی و کودک عادی توضیح داده‌ شده است و مراحل تکامل زبان تا رسیدن به زبان نوشتاری‌ بیان گردیده،سپس طرح انشاء خورشیدی که یکی از راهکارهای کاهش مشکلات انشاءنویسی دانش‌آموزان‌ کم‌توان ذهنی و تقویت و فعال سازی ساعت درس انشاء می‌باشد ارائه می‌شود.همچنین اهداف و ویژگی‌های این‌ طرح،روش کار،نمونه‌کار،نتیجه‌گیری از اجرای این‌ طرح و پیشنهادهایی در این زمینه ارائه خواهد شد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: كم توان ذهني
دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.