جلد ۱، شماره ۸۸ و ۸۹ - ( ۲-۱۳۸۸ )                   شماره ۸۸ و ۸۹ صفحات ۰-۰ | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., ., ., .. Not Available146. J Except Educ 2009; 1 (88 and 89)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1631-fa.html
سالی جی روجرز، داین اوساکی، تری هال، جودی ریوان. الگوی دنور: رویکردی یکپارچه برای مداخله در خردسالان دارای اختلال در خود ماندگی (۳۸تا ۴۶-۵- ۸۸ تا ۸۹-۱۳۸۸). تعلیم و تربیت استثنایی. ۱۳۸۸; ۱ (۸۸ و ۸۹)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-۱-۱۶۳۱-fa.html


۱- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (۳۲۸۴ مشاهده)
مقاله‌ی حاضر،دانش موجود درباره‌ی الگوی دنور ، رویکردی یکپارچه برای مداخله در خردسالای دارای‌ اختلال درخودماندگی‌ را ارائه می‌کند.این الگو در مرکز ناتوانی‌های رشدی جی.اف.کی‌ دانشگاه علوم‌ بهداشتی کولورادو تهیه و تدوین شده است.این مرکز برای پیشبرد رشد خانوادگی و بهداشتی،راهبردهایی را به والدین و آموزگاران ارائه می‌کند.این مقاله به معرفی‌ برنامه‌ی مداخله‌ای این مرکز برای خردسالان دارای‌ اختلال درخودماندگی می‌پردازد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: اتيسم
دریافت: 1398/10/28 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.