جلد 4، شماره 92 - ( 5-1388 )                   شماره 92 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available124. J Except Educ 2009; 4 (92)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1608-fa.html
علی یار زنجانی منوچهر. برنامه ریزی و طراحی برای دانش آموزان دارای ناتوانی (76تا82-9- 92-1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 4 (92)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1608-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3095 مشاهده)
اساسا دانش‌آموزان دارای ناتوانی باید همواره با دانش‌آموزان عادی تحت آموزش‌های لازم قرار گیرند. این دانش‌آموزان که در وهله‌ی نخست در مدارس عادی قرار داده نمی‌شوند،باید هرچه سریع‌تر از نظام‌ آموزش‌های تلفیقی و فراگیر بهره‌مند شوند. ورود دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های متوسط،شدید و عمیق به فرآیند آموزش عادی(نهضت فراگیرسازی) از راه تأمین و برطرف نمودن نیازهای دانش‌آموزان کاهش و یا حذف موانع طراحی مراکز آموزش ویژه‌ی این‌ نوع دانش‌آموزان همواره بر میزان یادگیری آنان تأثیرات مهم و مثبتی داشته و موجب می‌شود آنان از امکانات‌ و تسهیلات آموزشی بهتری نیز برخوردار گردند.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: روش تدريس
دریافت: 1398/10/23 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.