1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2828 مشاهده)
به تازگی، دانش آموزانی که در یادگیری مفاهیم و مهارت های ریاضی دارای مشکلاتی هستند، بیشتر مورد توجه واقع شده اند. از ابتدای دوره ی پیش دبستانی، والدین، آموزگاران و پژوهشگران شاهد این موضوع هستند که برخی از دانش آموزان در یادگیری مهارت های ساده و بدیهی دچار مشکل هستند. به عنوان مثال ، برخی از کودکان در یاد گیری نام اعداد ، شمارش و تشخیص تعداد اقلام یک مجموعه مشکل دارند. بعضی از این کودکان کماکان در طول تحصیلات خود در مدرسه مشکلاتی را در زمینه ی یادگیری ریاضی بروز می دهند. در واقع، 5 تا 8 درصد کودکان سنین مدرسه به ویژه دارای ناتوانی ریاضی هستند.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
مشکلات يادگيري دریافت: 1398/10/17 | پذیرش: 1398/10/18 | انتشار: 1398/10/18 | انتشار الکترونیک: 1398/10/18
ارسال پیام به نویسنده مسئول