جلد 1، شماره 107 - ( 2-1390 )                   شماره 107 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., .. Not Available7. J Except Educ 2011; 1 (107)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1490-fa.html
سوزنیار عبدالکریم، سلیمی مسعود. ناتوانی ریاضی در کودکان: بررسی اجمالی آگاهی از علائم و ریشه های ناتوانی یادگیری ریاضی و چگونگی تشخیص آن در کودکان (59تا 64-8-107-1390). تعلیم و تربیت استثنایی. 1390; 1 (107)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1490-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2828 مشاهده)
به تازگی، دانش آموزانی که در یادگیری مفاهیم و مهارت های ریاضی دارای مشکلاتی هستند، بیشتر مورد توجه واقع شده اند. از ابتدای دوره ی پیش دبستانی، والدین، آموزگاران و پژوهشگران شاهد این موضوع هستند که برخی از دانش آموزان در یادگیری مهارت های ساده و بدیهی دچار مشکل هستند. به عنوان مثال ، برخی از کودکان در یاد گیری نام اعداد ، شمارش و تشخیص تعداد اقلام یک مجموعه مشکل دارند. بعضی از این کودکان کماکان در طول تحصیلات خود در مدرسه مشکلاتی را در زمینه ی یادگیری ریاضی بروز می دهند. در واقع، 5 تا 8 درصد کودکان سنین مدرسه به ویژه دارای ناتوانی ریاضی هستند.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/10/17 | پذیرش: 1398/10/18 | انتشار: 1398/10/18 | انتشار الکترونیک: 1398/10/18

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.