1- مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران ، drgmovallali@gmail.com
2- مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران
چکیده: (3781 مشاهده)
زمینه: فنآوری بهسرعت در حال پیشرفت است و هر روز ابزارهای جدیدی را برای کمک به مربیان ارایه میدهد، به همین دلیل مربیان هم باید بهطور پیوسته دنبال روشهای آموزشی مؤثرتر باشند. امروزه چندرسانهایها در سراسر جهان به ابزاری قدرتمند، برای کسب اطلاعات و ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری تبدیل شدهاند و با توجه به اینکه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در مدارس فراگیر مشغول به تحصیل هستند، ضرورت استفاده از چندرسانهایها در آموزش بیشتر میشود.
نتیجهگیری: مرور پژوهشهای موجود پیرامون کاربرد چندرسانهایها در آموزش دانشآموزان دارای اختلال یادگیری نشان داد که چندرسانهایها تأثیر معنیداری بر یادگیری دانشآموزان بهویژه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری دارد.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
مشکلات يادگيري دریافت: 1396/2/28 | ویرایش نهایی: 1396/12/26 | پذیرش: 1396/6/22 | انتشار: 1396/12/20 | انتشار الکترونیک: 1396/12/20
ارسال پیام به نویسنده مسئول